הזמנה להתנדב
הינך מוזמן/ת להצטרף למשפחת המתנדבים של ידיד לחינוך
להשארת פרטים לחץ כאןהזמנה לתרום
הינך מוזמן/ת לתרום לעמותת ידיד לחינוך
אות יקירת העיר בת ים לשרית אבן זהר, רכזת המתנדבים של "ידיד לחינוך" בעיר - מאת: צביה טולדנו
במעמד ראש העיר בת-ים מר צביקה ברוט, מחזיק תיק החינוך מר אלי יריב, הגב' אסתר פירון, מנכ"ל "ידיד לחינוך" מר נמרוד אקרמן, בני המשפחה ונכבדים נוספים, נערך בחודש פברואר טכס הוקרה בלשכת ראש העיר, בו הוענק לשרית אבן זהר רכזת "ידיד לחינוך" בעיר התואר המכובד "יקירת העיר בת-ים".
"בגלל הסגר והקורונה נמנענו מעריכת טכס רב משתתפים לכל מקבלי האות", אמר ראש העיר,"אבל לא יכולנו לעבור לסדר היום והחלטנו לתת תשומת לב אינדיבידואלית לכל יקיר ויקירה. יקיר העיר הוא האות הגבוה ביותר שעיר מעניקה ליקיריה. נושא החינוך קרוב מאוד לליבי, לכן בוועדה בלטו מאוד ההמלצות על העשייה של שרית בתחום החינוך".
ברוט המשיך ואמר: "מה שקסם לי בתרומתה של שרית, הוא העובדה שבעשייתה נתנה מענה לשתי קבוצות באוכלוסייה –מחד לגמלאים, שמצאו מענה הולם לשעות הפנאי שלהם, ומאידך, לאוכלוסיית התלמידים אשר יוצאים נשכרים בעזרה, תמיכה אוזן קשבת והרבה אהבה.
שרית ! קבלי תודה ענקית בשם העיר על מה שעשית ועל מה שתעשי בעתיד – אנא מסרי בשמי את ברכותי לכל המתנדבים".
אסתר פירון, מחזיקת תיק החינוך בעבר אמרה ששרית והיא מכירות שנים רבות. "שמחתי לקבל את המסרים מהחלטות הוועדה. אכן הפרס מגיע לה בהחלט, אבל זה כאין וכאפס לעומת העשייה הנרחבת בבתי הספר בעיר. אני יודעת מפי מנהלי בתיה"ס שיש הערכה רבה לעזרה שהם מקבלים מהמתנדבים"
סיים את הברכות מחזיק תיק החינוך הנוכחי מר אלי יריב: "שרית, האות שאת מקבלת כאן היום, מגיע לך. את בעלת רקע נרחב בחינוך והיום, ככלת השמחה, מסרי תודתנו לכל המתנדבים. האות שקבלת היא גם עבורם".
בדברי תשובתה אמרה שרית: "אני באה מתחום החינוך. עבדתי באופן פורמלי עם כל הלב והנשמה. עם יציאתי לגימלאות, לקחתי פסק זמן של שנה. כשפנו אלי מארגון "ידיד לחינוך", לא יכולתי לסרב.
אני חייבת לציין , כי כרכזת עירונית – זו עבודה לכל דבר. הארגון אליו הצטרפתי הינו ארגון מדהים עם אנשים מדהימים. רוב המתנדבים מגיעים מכל קצוות האוכלוסייה – לאו דווקא בעלי תארים, אך כולם מגיעים עם רצון עז ונכונות לסייע, אהבה עמוקה לילדים, ידע רב וניסיון במגוון תחומים.
לכל מתנדב ומתנדבת מותאמת הפעילות על פי תחום העניין והיכולת שלו. זו אינה קונפקציה אלא תפירה עילית – לכל תלמיד ולכל מתנדב תופרים את החליפה לפי מידותיו ויכולותיו – תפירה המותאמת לשני הצדדים.
שיתוף הפעולה עם מנהלי בתיה"ס הוא נפלא.
בימים כתיקונם עבדנו מול 17 בתי-ספר וכיום אנו עובדים מול 20 בתי ספר. בתקופת הקורונה צרפתי שלושה בתי ספר תיכוניים בנושא שיפור השפה האנגלית המדוברת.
אני מודה לעירייה על המעטפת שאתם נותנים לנו, וכמובן לכל מתנדבי ידיד לחינוך בעיר אשר עושים עבודה מופלאה".